Sunday 1 January 2017

Refleksi tahun 2016 dan azam tahun 2017

Selamat Tahun 2017 🎆🎆🎆
..........................................................

Tahun 2016 yang penuh dengan cabaran, dugaan dan halangan telah berlalu dan berjaya ditempuhi. Bulan ni jugak bermaksud k.Ayu dah masuk geng 3 series... 🙊🙊🙊🙊 ....tapi itu cuma angka...hati tetap sweet 17...😂😂😂



Tahun lepas, target nak kerja mengikut bidang dan kelulusan yang k.Ayu perolehi ni...Alhamdulillah...Allah makbulkan...dapat kerja kat sebuah kilang di utara tanah air kita ni... Allah juga permudahkan usaha kami cari pengasuh yang berpengalaman dan sangat penyabar untuk menjaga puteri kami...sampai sekarang pun kami masih lagi berhubung...Selalu je pengasuhnya rindukan Ammara ni...Ammara pun sama...asyik duk sebut je mak..mak...panggilan untuk pengasuh dia tu.

Bulan Mac tahun lepas kami suami isteri mengalami kemalangan semasa hendak ke tempat kerja...bergolek kami dua orang kat atas highway tu...nasib baik lah ada mereka yang baik hati nembantu kami masa tu...jalan sesak, jadi ambulan ambil masa yang lama untuk sampai ke tempat kami...Alhamdulillah...Allah kirimkan kami kawan-kawan yang hebat yang sentiasa ada untuk membantu...terima kasih semua....Umi dan adik-adik k.Ayu pun dengan sepantas kilat terus terjun ke Penang membantu kami...Terima kasih semua... hanya Allah yang dapat membalas jasa kalian...😢😢😢



Allah timpakan kami musibah supaya kami lebih ingat padaNya...Allah duga kami sebab dia nak berikan kami rezeki yang kami tunggu untuk sekian lama...Alhamdulillah....incik somi dapat kerja yang lebih terjamin...k.Ayu ambil keputusan untuk jadi WAHM semula..dan Allah realisasikan impian k.Ayu untuk berguru dalam bidang jahitan...Alhamdulillah...syukur ya Allah.. Sesungguhnya Engkau Maha Penyayang.



Diharapkan tahun 2017 ini akan lebih bersinar memberikan cahaya yang lebih terang buat kami sekeluarga. Target k.Ayu dalam bisnes tahun ni 🎯:

👉 Naik rank sekurang-kurangnyer 2 tangga
👉 Dapat income sekurang-kurangnyer RM3k setiap bulan.
👉 Lahirkan seramai mungkin SID yang ingin berbisnes
👉 Nak bantu lebih ramai orang untuk hidup lebih sihat
👉 Dapat join holiday free segalanya ditaja 😍

Yang nak join k.Ayu sama-sama buat bisnes dari rumah....jom kita bisik-bisik kat tepi ye...

🔜 Your SID Pro
🌷 Idayu Irdina
☎ 013 - 918 9500



Lagi 4 tahun Ammara akan masuk sekolah rendah...ibu harap ibu dapat hantar & ambil Ammara dari sekolah...balik sekolah Ammara boleh teman ibu COD barang pulak....ibu dan Ammara akan jadi bestfriend forever!!! Jom ibu-ibu kita sama-sama jana pendapatan 4-5 angka sambil jaga anak.



No comments:

Post a Comment