Wednesday 25 January 2017

Landmark study Shaklee dan kepentingannya

Bukan semua syarikat mampu keluarkan bukti yang kuat melalui kajian saintifik dan ujian klinikal. Ujian saintifik ini dipanggil ‘Landmark Study’. Tapi, CEO Shaklee Mr Roger Barnett, sanggup keluar duit yang banyak untuk landmark study Shaklee demi membuktikan produk-produk shaklee semulajadi dan selamat. 

==========================================
Kenapa kita perlu bijak dengan memilih suplemen yang ada landmark study ni???
==========================================

Sebabnya dah terang tak perlu bersuluh lagi...tidak semua syarikat mampu dan mahu mengeluarkan sejumlah wang yang besar untuk upah saintis hebat yang bukan staff syarikat dia pun untuk melakukan landmark study ni.

Satu hal lagi, landmark study Shaklee ni dilakukan oleh Profesor Emerita Dr. Gladys Block yang merupakan saintis tersohor dalam bidang nutrisi dari Universiti California. Segala baik buruk kajiannya terhadap produk Shaklee akan tetap diterbitkan dalam jurnal untuk bacaan umum. Boleh baca kat sini 👇





=====================================
Kenapa menelan belanja yang banyak sangat untuk buat kajian ni??
=====================================

Shaklee upah Dr. Gladys Block ni untuk buat kajian selama 20 tahun ke atas 3 golongan. Ini semua untuk memastikan bahawa produk Shaklee memang selamat digunakan oleh kita semua.



===================
Siapa 3 golongan itu??
===================

Kajian landmark study Shaklee ini telah dilakukan keatas 3 golongan iaitu orang yang tidak amalkan supplemen, org yang amalkan suplemen jenama lain dan orang yang amalkan supplemen Shaklee.

Tujuannya adalah untuk mendapatkan data saintifik bagi membuktikan produk Shaklee benar-benar berkesan dan selamat.




 
Keseluruhannya keputusan daripada landmark study Shaklee ini sangatlah mengujakan! Suplemen Shaklee dijamin dan telah terbukti selamat, berkesan dan semulajadi. Jadi, pelaburan besar yang dikeluarkan oleh pihak Shaklee adalah sangat berbaloi kan??

Diri kita mudah sangat teruja dengan produk yang cepat berkesan dan murah, tanpa fikir tentang akibatnya dikemudian hari. Apa yang kita telan, masuk ke dalam badan kita adalah tanggung jawab kita. Jadi, kita berhak untuk jadi bijak dengan memilih suplemen yang terbukti selamat, sihat, dan berkesan. 



==========================================
Bagaimana untuk mendapatkan nasihat tentang suplemen yang selamat, semulajadi dan berkesan ini??
==========================================

Paling mudah, google saja apa yang kita nak tahu. Rasanya, semua jawapan ada dalam google tu. Tapi, jika nak dapatkan khidmat nasihat tentang produk yang sememangnya terbukti dengan kajian saintifik bahawa ianya selamat, semulajadi dan berkesan, boleh hubungi saya.

Idayu Irdina
013-918 9500

#tsunamishaklee #shakleeeffect #liveamazing #landmarkstudy




No comments:

Post a Comment