Wednesday 7 June 2017

Peluang jana side income tanpa modal besar dan tak perlu simpan stok

Peluang jana side income tanpa modal besar dan tak perlu simpan stok ini jarang syarikat nak bagi kan??? Kebiasaannya mereka akan pujuk kita keluarkan modal besar sebanyak RM20,000.00 dulu barulah dapat stok dengan harga yang sangat murah. Mana kita nak dapat RM20,000.00 itu???Pinjaman peribadi dengan nilai "interest" yang tinggi??


Kenapa perlu kita pinjam RM20,000.00 dengan bank sedangkan ada perniagaan yang lebih bagus dan boleh bantu kita untuk menjana pendapatan sehingga RM20,000.00 sebulan dan lebih lagi??? Anda fikir mana yang lebih bagus dan tidak membebankan, diantara keluarkan RM20k untuk beli stok yang belum tentu boleh jual sehingga habis dan dapat balik modal dalam masa 1bulan dengan keluarkan modal RM68.90 dan boleh jana pendapatan sehingga RM20k sebulan???

Betul ke dengan Shaklee kita boleh jana pendapatan sampai 5,6,7 angka??? Kami tak dapat nak janjikan bulan bintang untuk anda sebab, apabila anda buat keputusan untuk sertai kami, anda sendiri yang akan tentukan berapa jumlah pendapatan bulanan yang ada inginkan.

Kami akan sediakan platform untuk anda memulakan bisnes anda sendiri. Kami akan tunjukkan jalan menuju pendapatan bulanan yang anda inginkan. Berjaya atau tidak???? Anda yang tentukan, tepuk dada tanya hati, ini adalah bisnes anda dan menjadi tanggungjawab anda 300% untuk kembangkan empayar anda sendiri.



Apa yang keluarga bisnes kami sediakan untuk anda berjaya di dalam bisnes Shaklee ini???

1- Personal coaching 
Sebelum anda dimasukkan ke dalam keluarga besar kami iaitu celikvitamin group dan ireach group, anda terlebih dahulu akan dibantu tunjuk ajar berniaga secara peribadi oleh saya sendiri dan dibantu oleh dua orang coordinator Shaklee yang hebat dalam bidang blog dan online marketing.

2- Kelas nutrisi/produk
Kami didik ahli keluarga bisnes kami dengan ilmu tentang produk dan juga nutrisi. Kita bukan sekadar menjual tapi kita nak bantu orang ramai supaya lebih sihat dan menyebarkan kebaikan serta kelebihan produk Shaklee kepada mereka.

3- Tips dan perkongsian kejayaan
Di dalam keluarga bisnes kami tidak kedekut ilmu dan juga tips untuk berjaya dalam bisnes ini. Kelas jana pendapatan melalui facebook, instagram dan blog memang sentiasa diadakan secara online. Belum lagi kelas perkongsian cara untuk menjual 100botol vivix sebulan oleh ratu vivix kami kan. 


Ireach group memang sentiasa adakan kelas online untuk ahlinya dan kelas istimewa bagi mereka yang pangkat supervisor ke atas.


Antara tips yang kami selalu amalkan untuk saling membantu dan menyokong antara satu sama lain.


Setiap malam akan ada perkongsian ilmu di dalam group whatsapp.

Apa lagi nak ditunggu??Apa lagi yang nak difikirkan??Jom sertai keluarga besar kami untuk menjada pendapatan sampingan anda, atau mungkin ia akan menjadi pendapatan bulanan anda suatu haru nanti. Jangan fikir hanya suri rumah sahaja yang berada di dalam keluarga bisnes kami ye. Kami juga mempunyai ahli yang terdiri daripada mereka yang bekerja dan pernah bekerja sebagai doktor, guru, akauntan, ahli farmasi, jurutera dan lain-lain bidang profesional.






No comments:

Post a Comment