Tuesday 11 July 2017

Cara mengatasi masalah kulit muka kering dan kusam serta berjeragat

Cara mengatasi masalah kulit muka kering dan kusam serta berjeragat telah banyak dikongsikan di media sosial. Tapi, tiada yang berkesan dan dapat mengatasi masalah kulit yang dihadapi oleh anda?? Selain itu, kita juga rasa takut nak cuba produk penjagaan muka yang berlambak dipasaran sebab banyak yang memberikan kesan buruk setelah menggunakannya.



Muka kita menjadi kering dan kusam sebab kulit kita tidak dapat mempertahankan kelembapan kulit. Ditambah dengan cuaca yang panas terik, menyebabkan mudahnya pembentukan jeragat di wajah kita. Lagi parah jika terdapat lingkaran gelap dan garis kedutan kecil di bawah mata, ia menyebabkan kita jadi kurang yakin untuk berdepan dengan masyarakat.

Kita boleh mencuba beberapa petua untuk mengembalikan keanjalan dan kelembapan wajah kita. Tapi, masa yang ada tidak cukup untuk kita gunakan sebaiknya bagi menjaga wajah kita. Jadi, langkah paling mudah adalah dengan menggunakan set penjagaan wajah yang sesuai dengan kulit kita.



Selain mempunyai rangkaian produk vitamin yang telah banyak membantu jutaan penduduk dunia mengatasi masalah kesihatan mereka. Shaklee juga mempunyai rangkaian untuk kecantikan wajah dan penjagaan rambut.

Bagi masalah kulit muka kering dan kusam serta berjeragat, set penjagaan wajah Enfuselle basic system normal - dry sangat bagus untuk diamalkan. Selain daripada semuanya berasaskan bahan-bahan semulajadi, ia juga mempunyai fungsi-fungsi tertentu bagi setiap produk. Set penjagaan wajah Enfuselle ini sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita.



Hydrating Cleansing Lotion
========================
Pencuci muka yang membantu membersihkan muka daripada kotoran dan juga mekap tanpa memjejaskan lapisan minyak semulajadi pada kulit. 1 botol Hydrating cleansing lotion mampu bertahan sehingga 6-8 bulan penggunaan.

Antara kelebihan Hydrating cleansing lotion adalah:
- diperkaya dengan kandungan emolien dan juga vitamin E bagi membantu seimbangkan, menghaluskan dan menyerikan kulit wajah

- membantu mencerahkan tona kulit muka dengan sekata

- membantu menyeimbangkan pH kulit dan juga hipoalergenik.



Hydrating Toner
===============
Hydrating toner membantu membersihkan dan melegakan kulit wajah kita, selain ia juga membantu meneutralkan tindak balas yang boleh menjejaskan kulit. 1 botol Hydrating toner mampu bertahan sehingga 6-12bulan penggunaan.

- membantu menyimbangkan pH kulit dan meneutralkan tindak balas negatif besi semasa penggunaan air paip

- dirumuskan tanpa menggunakan alkohol 

- kandungan ekstrak witch hazel dan kamomil membantu membersihkan, melembutkan dan melindungi lapisan minyak semulajadi kulit.



Hydrating Moisturizer
====================
Krim yang tidak melekit, tanpa minyak dan kaya dengan pelembap. Ia dapat membantu meningkatkan kelembapan kulit sehingga 24jam. Selain itu, ia mampu bertindak dengan pantas membantu menghaluskan, menganjalkan dan menghidratkan kulit.

- kajian membuktikan 102% peningkatan kelembapan kulit dalam masa 28 hari

- dalam masa 28 hari penggunaan, sebanyak 195% garis halus di wajah dapat dikurangkan

- 21% kedutan dapat dikurangkan dalam masa 28hari

- ia dibuktikan secara klinikal dan ia juga hipoalergenik.



Eye Treatment
==============
Terbukti secara klinikal dapat membantu mengurangkan garis-garis halus, kedutan dan lingkaran gelap bawah mata. Kecil-kecil cili padi, 1 tiub 14ml mampu digunakan sehingga 12bulan penggunaan.

Kajian klinikal menunjukkan hasil :
- 233% pengurangan kedutan di bawah mata dalam masa 2 minggu

- 120% membantu peningkatan keanjalan dan ketegangan kulit dalam masa 2 minggu

- sebanyak 209% garis halus yang ketara dapat dikurangkan dalam masa 8 minggu

- peningkatan kelembapan kulit sebanyak 32% dalam masa 8minggu

- mengandungi botani anti penuaan dan vitamin C bagi membekalkan khasiat yang ketara untuk kulit 

- telah menjalani ujian oleh pakar oftalmolagi dan ianya selamat digunakan oleh pemakai "contact lens" dan ianya hipoalergenik.


Jom dapatkan set penjagaan wajah untuk kulit kering ini sekarang. Anda layak untuk mendapat konsultansi percuma daripada saya sebelum, semasa dan selepas pembelian dilakukan.

FB Page : Idayu Irdina
IG : @idayu_irdina
No.HP : 013-9189500

Untuk pembelian produk secara online, anda boleh klik link-link di bawah ini.



Untuk mendapatkan penjimatan sehingga 25%, anda boleh mendaftarkan diri sebagai ahli terlebih dahulu sebelum membuat pembelian produk. Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan juga bantuan khidmat nasihat.


No comments:

Post a Comment