Saturday 20 May 2017

Rawat mata rabun dengan khasiat Elderberry

Mata dah jadi sepet...power spek mata tinggi sangat...ada yang sampai nak kena jumpa Prof.Muhaya untuk repair balik lens mata tu...Jom rawat mata rabun dengan khasiat Elderberry.



Sebenarnya kan...ada lagi satu ikhtiar yang kita boleh buat sebelum habis duit beribu-ribu lemon untuk bayar kos rawatan mata...

Salah satu ramuan Vivix yang sangat baik untuk kesihatan dan kecantikan mata adalah Elderberry (sambucus Nigra). 



Elderberry tidak hanya kaya dengan antioksidan, tetapi ianya juga kaya dnegan vitamin A, B dan C. Ianya memberikan perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung juga termasuk strok, serangan sakit jantung serta memperbaiki penglihatan dan penghadaman. 

Vivix juga kaya dengan resveratrol yang baik untuk kesihatan dan kecantikan mata.





Saya merupakan seorang konsultan produk Shaklee yang bergiat aktif dalam bisnes ini. Saya menyediakan khidmat konsultansi sebelum, semasa dan selepas pembelian dilakukan. 



Selain itu, saya juga menyediakan khidmat pengeposan produk ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Untuk COD pula saya menyediakan khidmat ini di dua buah negeri iaitu Kelantan dan Pulau Pinang.

Kelantan
--------------
Jeli, Panglima Bayu, Rantau Panjang, Pasir Mas, Kota Bharu, Pengkalan Chepa, Kubang Kerian, Wakaf Bharu, Ketereh Mulong, Salor serta kawasan sekitar.

Penang
-------------
Seberang Perai, Gelugor, Batu Uban, USM, Bayan Lepas, Bayan Baru, Teluk Kumbar, Balik Pulau, Batu Maung, Bukit Jambul, Sg. Nibong, Sg. Dua, Relau, Georgetown, Batu Feringhi dan kawasan sekitar.

PAKAR SHAKLEE ANDA 🌿

SELAMAT. BERKESAN. SEMULAJADI

Tanya saya
======================
Ig: @idayu_irdina
fb: IdAyu Irdina
fb page: Idayu Irdina
No. HP: 013-9189500


No comments:

Post a Comment