Tuesday 6 December 2016

Beli apa dengan bonus yang dapat???

Setiap 15hb atau lebih awal lagi, bonus Shaklee akan masuk ke akaun SID. Maksudnya masuk ke akaun kita terus la. Berapa nilaian dia tu tak penting, yang penting macam mana kita agihkannya.



Ada sesetengah SID yang dapat bonus besar, mereka bawa semua ahli keluarga termasuk mak ayah mereka pergi umrah. Paling tak pun, melancong luar negara. Ada jugak yang beli periuk noxxa dengan bonus shaklee. Tetapi, sebahagian yang perlu disedekahkan, mereka dah transfer sesiap kat badan kebajikan atau perseorangan yang mereka selalu bantu.

Tak lama lagi harimau 🐯 nak mengaum...maksudnya bonus dah masuk....hihihihi...masa tu boleh tengok SID sengih sampai ke telinga... hahahaha...



Bonus k.Ayu banyak dok prabih kat budak banyak akal ni....👧👧👧... Dapat je bonus, terus transfer ke seseorang tu yang selalu k.Ayu bantu untuk meringankan bebab kos perubatan 2 orang anak istimewa mereka...yang selebihnya....hahahaha..

✔ beli baju anak
✔ beli selipar anak
✔ beli kain untuk jahit baju anak
✔ beli mainan anak

kihkihkih....nampak tak...perabih dulu kat anak baru la beli barang-barang yang k.Ayu nak dan pernah juga belanja family makan dengan duit bonus bisnes ni...😉😉😉

Tak perlu kedekut pun....sebab pertengahan bulan depan dapat lagi... Usaha lebih dapat lebih....✌✌✌

Nak dapat bonus masyukkk setiap tengah bulan???jom join team k.Ayu....i.Allah buat bisnes part time je pun tapi dapat bagi duit kat mak ayah dan bersedekah secara konsisten setiap bulan.



✔ idayu_irdina
013-918 9500

#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing 
#landmarkstudy 
#tim6awesome 
#idayuirdina

No comments:

Post a Comment