Monday 13 October 2014

MILK BOOSTER SHAKLEE

Assalamualaikum w.b.t....

Ibu-ibu comel yang tengah berpantang tu diucapkan selamat berpantang. Pantang elok2 untuk kesihatan diri masing2 jugak...Pantang yang betul2 berdisiplin akan membuahkan hasil yang baik. Badan langsing macam anak dara kalau berbengkung hari2 dalam pantang..dapat la nanti seiring dan sejalan dengan Che Ta...tak gitew ibu2???hehhee..

Gelak..gelak jugak...baby dah lapar tu..minta susu..hehehehe...aikk?? kenapa muka sedih je bila cakap suruh breastfeed baby??susu kurang??laa...laa...bakpo tok ghoyak awal2....ambo bulih tulung.. hah...tubik dah bahaso klate kito..kihkihkih....

Ibu2 sayang, Shaklee ada produk milk booster yang sememangnya dah jd viral kat luar sana... hampir semua rakyat Malaysia ni tahu tentang ESP dan Alfafa yang terbukti berkesan sebagai milk booster. Dah ramai yang cuba..dan dah ramai yang repeat order dgn ejen2 Shaklee seluruh Malaysia. Kalau ada yang nak order dan cod area kota bharu, pasir mas dan rantau panjang boleh la contact saya 01137547279-Idayu Irdina....nak like page saya pun boleh Baby Irdina’s Closet.


Lagipun...bulan ni ada promosi ESP..kalau kumpul order sampai 6 canister...dapat 1 percuma.. anda perlu bayar harga untuk beli 7 canister pada harga 6 canister..kan dah jimat banyak dah tu...hehehe.. lagipun, 1canister ESP leh tahan sampai 2bulan kalau minum tiap2hari pun...kalau nak cantik..ambil la sekali dengan vitamin C...kulit gebu gebas nanti..ye la..selain leh telan..leh gak wat masker... semakin cantik la uols....hihihihi..











No comments:

Post a Comment