Sunday 10 May 2015

Tonik Ajaib Berjaya Merawat Penyakit SLE



SLE (Systemic Lupus Erythematosus) merupakan penyakit kronik auto-imun yang mana badan pesakit menghasilkan protein darah dengan sangat banyak. Protein darah merupakan antibodi badan kita, yang mana ia akan memberikan tindak balas dengan sendirinya terhadap tisu seseorang. Punca penyakit ini masih belum diketahui.

Dikhabarkan bahawa lebih kurang 90% penghidap SLE adalah wanita yang berumur antara 15-50 tahun.  Lagi 10% adalah kaum adam dan juga kanak-kanak. Di Malaysia, dianggarkan lebih 10,000 orang telah disahkan penghidap penyakit SLE sejak 30tahun kebelakangan ini. Selain SLE,terdapat juga 1 lagi lupus iaitu DLE (Discoid Lupus Erythmatous) yang hanya melibatkan kulit dan jarang merebak ke organ lain. Berbeza halnya pula dengan SLE yang boleh merebak ke organ lain serta boleh mengakibatkan kematian.

Tanda-tanda yang berkaitan SLE:
  • 1.       Terdapat ruam pada kulit muka dan badan.
  • 2.       Mengalami ulser mulut.
  • 3.       Mengalami kulit sensitif pada cahaya matahari.
  • 4.       Keguguran rambut.
  • 5.       Mengalami sakit dan radang pada sendi.
  • 6.       Demam yang berlarutan.
  • 7.       Kerap rasa letih dan lesu.
  • 8.       Mengalami sakit pada bahagian dada apabila bernafas.
  • 9.       Radang pada saluran darah.

Kebiasaannya SLE sering menyerang buah pinggang pesakit sehingga mengakibatkan kegagalan fungsi buah pinggang. Selain itu, SLE berupaya mengakibatkan kematian disebabkan oleh kegagalan fungsi organ atau serangan SLE yang terlalu kuat yang dinamakan krisis lupus. Lebih parah lagi, antibodi itu sendiri bolehmemecahkansel-sel darah merah dan menyebabkan pesakit kurang darah merah.

Semakin hari,pesakit SLE menjadi semakin risau dan murung disebabkan oleh pemikiran negatif tentang penyakit yang dihidapi. Akan tetapi, dengan kecanggihan teknologi sekarang ini, satu ‘tonik ajaib’ telah dapat dihasilkan setelah berpuluh tahun kajian dijalankan. ‘Tonik ajaib’ ini mempunyai pelbagai khasiat dan salah satunya ia mampu untuk merawat dan mengawal penyakit SLE. Jangan tak tahu, pesakit kanser pun amalkan ‘tonik ajaib’ ini untuk mengawal sel-sel kanser dalam tubuh mereka.




Keistimewaan Vivix:
1.      Memperbaiki DNA
a.   Vivix mampu membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita.
b.   Melambatkan proses penuaan.
c.   Sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, contohnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

2.       Memperbaiki tenaga sel
a.  Sel tubuh kita cepat kehilangan tenaga disebabkan oleh pendedahan terhadap radikal bebas yang menurunkan fungsi sel.
b.   Vivix mampu membantu menguatkan kembali sel-sel tubuh kita.

3.       Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi
a.  Semakin bertambah umur, semakin banyak penyakit yang datang, ditambah pula dengan daya ingatan yang semakin lemah.
b.   Vivix dapat membantu mengembalikan keremajaan wajah, meningkatkan daya ingatan dan juga daya ketahanan tubuh badan kita.

Vivix merupakan minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol yang membuatkan Vivix sangat unik. Polifenol merupakan kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Vivix Shaklee merupakan supplement terbaik untuk merawat SLE. Ia dapat memelihara kesihatan kita secara total dan sangat bagus untuk memperbaiki kerosakan sel dan DNA. Masih belum terlambat untuk kita mencuba dan merasai sendiri kehebatan Vivix. SLE bukan satu penyakit yang boleh dibiarkan tanpa mendapatkan rawatan yang sebetulnya. Perkenalkan kehebatan Vivix kepada diri sendiri, ahli keluarga dan rakan taulan sekira mereka penghidap SLE ataupun DLE.

Di sini, saya kongsikan beberapa testimoni penghidap penyakit SLE yang telah sembuh setelah mengamalkan VIVIX Shaklee. Semoga dapat membantu meyakinkan kita tentang kehebatan Vivix. Bagi peluang kepada saya untuk membantu anda dan bagi peluang kepada diri anda sendiri untuk menikmati hidup yang lebih sihat.
Hubungi saya untuk khidmat nasihat tentang produk Shaklee

FB: Idayu Irdina
No.Tel: 013-918 9500 (whatsapp,telegram, viber, wechat)
FB page: Irdina’s Closet


No comments:

Post a Comment