Saturday 28 February 2015

Pengedar sah Shaklee di Kelantan

Anda ingin membeli produk Shaklee tetapi tidak mahu menanggung kos pengeposan??? Sekarang saya boleh membantu anda COD produk Shaklee yang anda inginkan.



Saya Puan Idayu Irdina akan membantu mereka yang berada sekitar kawasan Rantau Panjang, Lubok Jong, Lati, Pasir Mas, Salor, Pendek, Kota, Pintu Geng, kawasan Pantai Cahaya Bulan dan sekitar Kota Bharu serta Pengkalan Chepa.

Saya tinggal di Rantau Panjang, namun hampir setiap minggu saya akan ke Kota Bharu untuk ke rumah mertua saya yang berada di Tanjung Chat. Sekiranya anda tinggal berhampiran kawasan yang dilalui oleh saya sepanjang laluan ke Tanjung Chat, saya akan COD produk Shaklee yang dipesan ke rumah anda.

Jikalau anda inginkan produk yang dipesan sampai ke rumah anda dihantar oleh abang posmen pun boleh. Hubungi saya untuk khidmat nasihat percuma tentang produk Shaklee. Khidmat nasihat yang berterusan akan diberi kepada pelanggan saya sahaja.



Anda boleh hubungi saya di talian 01137547279 menggunakan whatsapp. Ataupun dengan cara like fanpage saya BabyIrdina's Closet. Juga boleh tinggalkan pesanan di facebook saya iaitu Idayu Irdina.

Sesungguhnya produk Shaklee telah banyak membantu saya dan keluarga menjaga kesihatan kami. Sejak daripada bangku sekolah lagi saya telah mengambil supplement Shaklee seperti vitamin c dan b complex. Sebagai seorang yang aktif, saya perlukan supplement untuk kekal cantik, aktif, terhindar daripada penyakit dan tidak stress. Semasa hamil, saya mengambil set kehamilan Shaklee. Alhamdulillah, saya diberikan tenaga yang kuat untuk melakukan aktiviti seharian dan dapat menjaga bayi saya ketika dalam pantang tanpa terlalu bergantung kepada pertolongan orang lain.Baby Irdina merupakan salah satu testimonial saya sendiri...Alhamdulillah syukur, saya selamat melahirkan seorang puteri yang sihat dengan pengambilan berterusan produk Shaklee semasa hamil.

https://www.facebook.com/idayu.irdina
fb: Idayu Irdina



Insya Allah, dengan adanya produk Shaklee, kita dapat menjaga kesihatan dan kecantikan kita dan keluarga dengan secara semula jadi. Ini kerana produk Shaklee bebas daripada bahan-bahan kimia yang boleh memudaratkan kesihatan.






Noor Idayu Mad Rosip
Id: 1133646
phone: 013-918 9500

3 comments: