Tuesday 14 March 2017

Pengedar Shaklee Jeli, Tanah Merah dan Rantau Panjang

Beliau pernah mengalami masalah gastrik yang teruk dan masalah hormon tidak stabil semasa bergelar seorang pelajar dulu. Namun kini beliau telah bebas sepenuhnya daripada masalah tersebut dan kini berjaya mempunyai perniagaannya sendiri diusia yang muda. 

Katanya, masa muda ini lah kita nak mencari peluang tambah duit poket. Nanti, bila sambung degree boleh guna duit bonus bisnes untuk tampung perbelanjaan masa belajar. Jom ikuti kisah Cik Ira mengenai pengalaman beliau mengatasi masalah gastrik dan hormon tak stabil.

Kisahnya bermula apabila saya menamatkan pengajian pada peringkat diploma di sebuah kolej swasta. Maklumlah bila dah habis pengajian semestinya menganggur dahulu sementara menunggu keputusan UPU pada peringkat ijazah. Pada ketika itu, saya mengambil keputusan untuk bekerja di syarikat perniagaan keluarga.

Pekerjaan ini memerlukan saya untuk bangun di awal pagi kerana sudah menjadi kebiasaan bagi keluarga kami menjalankan perniagaan pada seawal  7.30 pagi. Bila dah bekerja awal pagi semestinya tidak sempat untuk saya mengambil sarapan pagi dan meyebabkan saya mengalami gastrik yang teruk.



Pada suatu hari, saya terlihat pada satu post di instagram rakan sekelas saya dahulu mengenai salah satu produk Shaklee iaitu ESP. Sejak dari itu saya mula men’google’  mengenai produk ini. 

Sebelum ini saya pernah baca mengenai produk ini tapi tidak yakin kerana takut tidak berhasil. Tapi, saya nekadkan diri untuk mencuba ESP kerana begitu tertarik dengan testimoni-testimoni daripada pengguna. Bak kata pepatah, “Tak kenal maka tak cinta !“  



Tambahan pula saya lihat banyak kelebihan pada produk Shaklee yang mana syarikatnya sudah berpuluh tahun di pasaran Malaysia ini.

Tanpa membuang masa saya terus ‘ order’ melalui salah seorang pengedar Shaklee di Kelantan yang mana sekarang telah menjadi mentor kepada saya iaitu Puan Idayu. Hampir sebulan saya mengamalkan ESP saya dapati masalah gastrik saya sudah tidak ada lagi. 



Bukan itu saja, hormon saya kembali stabil dan kulit semakin sihat. Alhamdulillah , ESP merupakan asbab untuk saya kembali sihat. Setelah itu, saya terus mendaftar sebagai ahli kerana banyak kelebihannya bila dah jadi ahli .
Lebih-lebih lagi saya memang berminat dengan produk kesihatan dan ingin membantu sesiapa yang mempunyai masalah kesihatan. 

Banyak input-input yang saya dapat bila join bisnes ini . Dan yang paling best ialah kita sentiasa dipantau dan diberi tunjuk ajar oleh mentor-mentor yang hebat selain menyokong antara satu sama lain. Strategi marketing yang ‘power’ !

Hubungi saya  untuk mendapatkan produk  Shaklee di talian 019-752 2026



Biasanya saya hanya ke cawangan Shaklee Kelantan di Kota Bharu sekiranya ada pelanggan yang minta COD atau ‘delivery’ je. Saya ada beberapa kawasan yang selalu saya buat penghantaran seperti di kawasan Jeli, Ayer Lanas, Bukit Bunga, Tanah Merah  dan kawasan sekitarnya. 

Namun, jika pelanggan berada di luar kawasan penghantaran saya, saya boleh juga buat penghantaran dengan sedikit caj tambahan.



Jika anda tinggal berhampiran dengan Branch Shaklee kelantan di Kota Bharu anda boleh terus pergi dan dapatkan sendiri, Namun begitu hanya Ahli Shaklee yang membeli produk kerana WAJIB ada Nombor ID, Mudah Sahaja nak dapatkan ID sendir, anda hanya perlu hubungi saya untuk mendaftar secara online.

Sekiranya ada yang berminat nak tambah pendapat bulanan tanpa perlu serabut fikirkan masa, cara dan kerahan tenaga untuk pos barang, tapi barang sampai dengan selamat kepada pelanggan, boleh hubungi saya. COD kepada pelanggan boleh dibuat pada bila-bila masa mengikut keadaan masa yang sesuai.  Hubungi saya untuk memiliki produk Shaklee dan juga jana pendapatan sampingan dengan Shaklee.
Hubungi saya segera pengedar shaklee kelantan untuk mendapatkan produk shaklee beserta consultasi premium

Pengedar Shaklee- Kawasan COD :  Jeli, Ayer Lanas, Bukit Bunga, Tanah Merah  dan kawasan sekitarnya.

Call / sms / WhatsApp :   6019-752 2026
Email : cikmunieraa@yahoo.com

Facebook : Anis Munira
Instagram : @dunia.sihat

No comments:

Post a Comment